Ruilen &  Retourneren

Wij doen er alles aan om kwaliteitsartikelen te leveren. Het kan desondanks voorkomen dat het artikel niet aan je verwachtingen voldoet. Een artikel kan altijd geretourneerd worden en je ontvangt altijd je geld terug, mits er aan het artikel geen beschadigingen zijn, ook als het een "OUTLET" artikel betreft.


Als je wat wilt retourneren meldt dan het artikel aan bij vragen@jassenonline.nl en je krijgt van ons zo snel mogelijk een ID code. Deze moet worden vermeld op de retoursticker uit de doos. Dit geldt ook voor ruilingen of eventuele klachten. Je kan natuurlijk ook even met ons bellen op telefoonnummer 0180 499 092.


De werkwijze is als volgt:
Gratis*) retour zending en gratis ruilzending:
 
Gratis retour zenden vanuit Nederland: met het PostNL etiket dat wordt meegestuurd met je bestelling kun je items gratis naar ons retour sturen via een PostNL postkantoor van je keuze. (voor locaties zie www.postkantoor.nl)

Retour zenden vanuit andere EU landen dan Nederland zijn voor eigen rekening.


Ruil je een retour op een nieuwe bestelling dan is ook de verzending van je nieuwe bestelling gratis.

Bij retourzendingen van artikelen uit de SALE én de outlet zijn de verzendkosten voor het retourneren voor eigen rekening!

Voorwaarden:
1. Je kunt items retour melden tot 14 dagen na ontvangst, je krijgt dan een retourcode die je op de meegezonden retoursticker, deze zit bij elke bestelling, kunt invullen.
2. Je retourzending dient binnen 7 dagen na aanmelding door ons te zijn ontvangen, dit maakt samen de 21 dagen retourrecht (Houdt er rekening mee dat je retourzending enkele dagen onderweg kan zijn);
3. De retourzending dient het retournummer, de id sticker met de ingevulde code te bevatten en alle naam en adres gegevens zijn ingevuld op de retoursticker. Deze is op de doos geplakt zodat wij weten welke items retour komen, en wij weten van wie de retourzending afkomstig is.

Aandachtpunten:
1. Het te retourneren artikel moet nog voorzien zijn van originele labels en indien van toepassing in originele verpakking worden geretourneerd;
2. Retourgestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien:
a. Ze gedragen en/of gewassen zijn;
b. Ze beschadigd zijn en/of je zelf getracht hebt een schade/een gebrek te herstellen;
c. Je de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructie niet hebt opgevolgd.

Verwerking en terugbetaling van je retourzending:

Je retour wordt bij aanmelding èn na ontvangst van je pakket, per e-mail bevestigd. Het bedrag van je retour wordt altijd binnen drie werkdagen aan je terugbetaald op je bankrekening of credit card.
Als je items ruilt nemen wij ook de kosten voor het toesturen van je ruilbestelling voor onze rekening.

*)Retourzendingen uit onze SALE én de outlet zijn niet gratis. Deze kosten zijn voor eigen rekening!

*)Helaas is gratis retour zenden nog niet mogelijk vanuit andere landen dan Nederland. Vanuit die landen dien je je pakket voldoende gefrankeerd te versturen.

Copyright © 2018 Jassenonline.