Welke vervoerder levert mijn jas af?
Jassenonline werkt samen met PostNL. Zij zullen het pakket voor ons bij jou afleveren. Als wij je bestelling gereed hebben gemaakt en je pakket gaat daadwerkelijk op de bus, dan krijg je een mailtje met daarin een track&trace-code om je pakket te volgen.

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
Zodra je pakket is verzonden, ontvang je van ons een track&trace-code. Daarmee volg je de status van je pakket bij PostNL. Bestel je voor 17.00 uur dan wordt je pakket de volgende dag thuisbezorgd.

Bestel je in het weekend, dan moet je qua bezorgen minimaal één extra werkdag rekenen. 

Betaal ik verzendkosten?
Je betaalt bij Jassenonline geen verzendkosten.

Ik heb een mooie jas bij jullie gezien, maar hij is niet meer op voorraad. Wat nu? 
Dan kun je aangeven in je account dat je graag een mailtje van ons ontvangt als we het product weer op voorraad krijgen of stuur een mail naar vragen@jassenonline.nl.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Omdat we streven naar een zo’n kort mogelijke levertijd, is annuleren helaas niet mogelijk. Je kunt je bestelling altijd retourneren.

Als ik het bestelde artikel wil retourneren kan dat dan, en ontvang ik mijn geld dan terug?
Als een item, om wat voor reden dan ook, niet aan je verwachtingen voldoet mag het altijd geretourneerd worden. Ook als het een SALE of outlet item is. Je ontvangt dan ook altijd de aankoopprijs binnen drie werkdagen na ontvangst van je retour terug. Bij retourzendingen van artikelen uit de SALE én de outlet zijn de verzendkosten voor het retourneren voor eigen rekening.

Retour sturen vanuit het Buitenland zijn voor rekening van de klant.

Onze retourtermijn is 14 dagen om online retour te melden plus 7 dagen voor de verzending, in totaal dus 21 dagen.
Voor een uitgebreide beschrijving van de voorwaarden waar deze retourzending aan moet voldoen verwijzen wij je naar de retourprocedure. 

Als ik het bestelde artikel wil ruilen kan dat? 
Als het artikel niet voldoet maar je hebt een ander artikel gezien waarmee je het wil ruilen kan dat. Bijvoorbeeld het artikel in een andere maat, of een andere kleur, of gewoon heel iets anders. Je nieuwe bestelling wordt gratis door ons verzonden. Verzending gebeurt de dag dat we het geretourneerde artikel van je ontvangen hebben.  Voor outlet artikelen en artikelen met 50% korting of meer geld wel, retourkosten voor de omruiling zijn voor eigen rekening.

Kan ik Jassenonline telefonisch bereiken? 
Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 9.30 tot 17.30 uur. Mocht je een vraag hebben dan kun je die echter het beste via het contactformulier of via e-mail stellen. Wij zullen je dan dezelfde dag per e-mail antwoord geven. Normaal gesproken zal dat binnen enkele uren zijn.

Buiten kantooruren ontvangen vragen worden op zijn laatste de volgende werkdag beantwoord. Mocht je het op prijs stellen dat wij telefonisch met je contact opnemen dan kun je dat aangeven. Wij nemen dan dezelfde of de volgende werkdag contact met je op.

Als ik niet met iDEAL, PAYPAL kan betalen en geen creditcard heb kan ik dan toch iets bestellen?
Dat is mogelijk. Stuur dan een email naar vragen@jassenonline.nl. Wij voeren de bestelling voor je in, en je krijgt via email een bevestiging van je bestelling en alle betaalgegevens. Zodra je betaling is ontvangen versturen wij je bestelling.

Is het veilig om met mijn creditcard of via iDEAL aan Jassenonline.nl te betalen?Voor het betalen van de bestelling maken wij gebruik van de internetkassa van Buckaroo. Buckaroo is één van de grootste Europese dienstverleners voor het verwerken van online betalingen. Wanneer het moment aanbreekt om de betalingsgegevens in te voeren, word je automatisch naar onze betaalpagina op de site van Buckaroo geleid. De uitwisseling van gevoelige informatie gebeurt via een beveiligde verbinding tussen jouw PC en de site van Buckaroo; Jassenonline.nl is er niet bij betrokken. Dit mechanisme garandeert de vertrouwelijkheid van de informatie tegenover Jassenonline.nl. 
Voor meer informatie over de internetkassa zie Buckaroo.nl.

Kan ik ook met iDEAL betalen als ik bijv. een ING of ABN-AMRO rekening heb?  
Voor het betalen van de bestelling maken wij gebruik van de internetkassa van Buckaroo
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als internetbankierder kan je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. Voor meer informatie zie www.ideal.nl

Kan ik alleen online kopen, of kan ik ook in één van jullie winkels kopen?
Ja, dat is mogelijk .We hebben winkels waar alle items op voorraad zijn.

Waar kan ik jullie winkels vinden?
Al onze winkels bevinden zich in het winkelhart van Ridderkerk.

Blue Hotel
Koningshof 106-108 in Ridderkerk voor al onze heren merken, Drykorn, Stone Island, Denham,  Diesel, Neo Noir, Second Female, Daily Paper.

Pineapple Fashion 
St. Jorisplein 10 in Ridderkerk voor de damesmerken, by Malene Birger, Repeat,  Closed, Baum und Pferdgarten, Dante 6.

Moscow Store
St. Jorisplein 3 in Ridderkerk voor de damesmerken Moscow, Braeze, Set, Replay, By Bar.

Verzend Jassenonline.nl  mijn bestelling buiten Nederland?
Bestellingen uit EU landen kunnen direct via de site worden besteld. Wij versturen wij gratis, alleen de kosten voor het retourneren is voor eigen rekening . De bestelling wordt verstuurd nadat de betaling bij ons ontvangen is. Bestellingen naar andere landen is altijd mogelijk maar informeer eerst naar de bijkomende verzendkosten.

Wat als er iets mis is met een via JASSENONLINE. NL besteld item?
Wij leveren uitsluitend eerste klas items. Alle artikelen op onze site zijn van merken die bekend staan om hun kwaliteit. Het kan desondanks voorkomen dat er iets niet helemaal goed is met een item. Je kunt dan via het contactformulier of per e-mail het probleem aan ons voorleggen. Wij zullen dan een passende oplossing voor het probleem aanbieden.

Copyright © 2018 Jassenonline.